شناسهٔ خبر: 173474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پیامی ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.

خبرنگاران در اطلاع رسانی حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد آنها را به مردم انتقال داده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رسانند و در جهت ارتقا و رشد جامعه تلاش می کنند.

هفدهم مرداد، بهانه ای برای به یاد آوردن تلاش ها و همت زنان و مردانی است که رسالتی بزرگ به قداست قلم را بر دوش دارند و در مسیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، عزمی راسخ و تلاشی استوار دارند؛ وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و فارغ از هرگونه مصلحت اندیشی ظاهری، در مسیر تعالی جامعه گام بر می دارند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه حمل و نقل و راهداری استان ، این روز را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش و پرشور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امیدوارم با وجود مشکلات و کاستی ها ، همچنان با گام هایی استوار و عزمی راسخ به راه خود ادامه دهید .